صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

ولی فقیه

 استانلی روم (معاون رئیس سازمان امنیت ملی آمریکا):

آنچه تا کنون همۀ تحریکات ما را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با ناکامی مواجه ساخته است ، اعتقاد مردم ایران به ولایت فقیه است. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 322)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:ولی فقیه, آیت الله خامنه ای, آمریکا,ایران, ولایت, اصل ولایت, نظر غربیان, ] [ 22:40 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

سازش ایران و غرب

 کلاً پسندیدست که آدمی با یکی دوست باشه، اما مسلماً دوستي ميش و گرگ عاقبت خوبی نداره!!!

آدم با یکی دوست می شه که باهاش یه وجه شباهتی داشته باشه.

حالا خودمونیم وجه تشابه ما با غرب تو چیه که بعضی­ها اینهمه دنبال اینن که با اون یه رابطه­ای برقرار کنن؟؟؟ یا به قولی باهاش دوست بشن، یعنی اونا هنوز نفهمیدن که دوستی با غرب به ضرر ماست، مگه نه اینکه تیمرمن رئیس میز ایران تو وزارت خارجه آمریکا گفت: «برقراری روابط [ایران و آمریکا] به معنای ختم انقلاب است. زمانی که ستون مبارزه با آمریکا فرو بریزد، کل انقلاب فرو خواهد ریخت. (ایران، دیروز، امروز، فردا، ص 320)»

 

 

 

 



ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:ایران, غرب, آمریکا, سازش ایران و غرب, دوستی ایران غرب , ] [ 15:45 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

یهود در قرآن

از مباحث مهم و مورد تأكيد قرآن كريم، تاريخ و عمل كرد يهود است كه مرتب از سوي خداوند به مسلمانان تذكر داده مي‏شود تا از آن پند و اندرز گيرند. ما نيز به اندازه فهم اندك و توان خويش بر آن شديم تا از چشمه‏هاي زلال و جاري اين كوثر هدايت جرعه‏اي بنوشيم.
حال كه با افكار و رفتارهاي اجتماعي يهود بيشتر آشنا شديم. برخوردهاي يهوديان را با مسلمانان كه در آيات قرآن به آن اشاره شده است مورد بررسي قرار مي‏دهيم، باشد كه براي مسلمانان امروز مخصوصاً دولت‏هاي اسلامي تذكّري باشد و به رفتارهاي يهوديان و صهيونيزم با مسلمانان با دقت بيشتري بنگرند: «لتجدن اَ شَدّ النّاس عَداوةً للّذين امنوا اليهود والّذين أشركوُا(1)؛ به طور مسلم يهود و مشركان را دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهي يافت.» در اين آيه خداوند يهود و مشركان را در يك صف قرار داده است.


ادامه مطلب
[ جمعه 7 مهر 1391برچسب:یهود در قرآن, صهیونیست, قران, یهود, نبرد های ضد اسلام, ] [ 20:2 ] [ محمد ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

ایران-غرب

دلیل دشمنی کشورهای غربی با ایران چیست ؟به چه دلیل در مجلس کشوری مانند آمریکا سالانه بوجه ای هنگفتی جهت مبارزه وجنگ علیه ایران تعیین می شود؟ 

وچرا جورج شولتز استراتژیست معروف غربی که در سال های 1980 تا1988 وزیر امور خارجه کشور آمریکا در دولت ریگان بود می گوید: (انقلاب اسلامی خطرناک ترین دشمن مشترک تمدن غرب در سراسر تاریخ آن است.)

یا در جای دیگر ریچارد نیکسون که در سال های 1968 تا 1974 رئیس جمهور آمریکا بود می گوید: (اسلام خمینی و بنیاد گرایی اسلامی برای ما خطرناک تراز تهدید کمونیسم و شوروی است.)

علت اینکه سیاست مداران غربی ایران را بزرگترین دشمن خود می داند واین گونه با ما دشمنی می کنند چیست ؟

 در کشور ما پاسخ های مختلفی به این سوال داه شده که همه ی آنها تا حدودی درست است اما پاسخ حقیقی

این سوال چیست؟

به ادامه مطلب مراجعه کنید ) )

 

 


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

فراماسونری

پس از سقوط امپراتوری روم ، بسیاری از شهرها از بین رفتند و یا به صورت دهکده هایی کوچک درآمدند اما بعد از مدتی (نیمه دوم قرن یازدهم) به تدریج شهرهای جدیدی که معمولا دراطراف یک کلیسا یا یک صومعه قرار داشتند به وجود آمدند. شهرهای مزبور بدلیل امنیتی که داشتند ، روستائیان را بسوی خود جلب کردند و بدین ترتیب جمعیت شهرهارو به افزایش گذاشت . ساکنان اصلی این شهرها ازراه بازرگانی صنعت ثروتمند شدند و برای خود اتحادیه هایی برپا کردند که از جمله ی آنان می توان از(معماران) یا (ماسون ها) که هسته اصلی شهرها ، یعنی کلیساها را ساخته بودند یاد کرد.

از نظر مردم ماسونها بسیار محترم و کار آنان پر اهمیت بود ، لذا معماران برای آن که بر اهمیت کار خود بیفزایند ....

( به ادامه مطلب مراجعه کنید )


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد